Regulamin szkoleń
Regulamin uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Fundację FRiPP. Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem.
1. Aby dokonać rezerwacji miejsca na wybrane szkolenie prosimy wysłać zgłoszenie na adres mailowy: info@fripp.org.pl oraz opłacić udział w wybranym wydarzeniu.
2. Wpłaty należy dokonać w przeciągu 30 dni od daty wysłania zgłoszenia na dane szkolenie, ale nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia. W przeciwnym wypadku rezerwację miejsca uznajemy za nieważną.
3. Wpłaty prosimy kierować na rachunek bankowy dla:
Fundacja Rozwoju i Promocji Psychoterapii
41-800 Zabrze
nr rachunku: ING Bank Śląski 97 1050 1298 1000 0090 3026 5772
W tytule przelewu prosimy podać: Imię i Nazwisko, tytuł wybranego wydarzenia.
(np. Anna Kowalska, zasady prowadzenia grup wsparcia)
4. W wypadku rezygnacji z uczestnictwa w opłaconym wydarzeniu zwracamy wpłaconą kwotę za szkolenie pod warunkiem, że zostaniemy powiadomieni o rezygnacji co najmniej 7 dni przed terminem szkoleniem. W innym wypadku nie przewidujemy zwrotów. Wysyłamy wtedy drogą pocztową materiały przygotowane do danego wydarzenia.
5. W wypadku odwołania wydarzenia ze strony organizatora zwrotowi podlega całość wpłaconej kwoty za wydarzenie. Zwroty wykonujemy przelewem na rachunek z którego dokonano wpłaty w terminie 7 dni po zakończeniu lub odwołaniu przez organizatora wydarzenia.
6. Faktury dla uczestników są wydawane w dniu szkolenia. Osoby, które chcą otrzymać fakturę na firmę prosimy o przesłanie danych do faktury zaraz po dokonaniu wpłaty.
7. W mailu zwrotnym prosimy o zapis: akceptuje regulamin.